Fredag igen.

 
đŸ„łđŸ„ŽđŸ˜‰
Det dÀr stÀmmer sÀkert för mÄnga men för mig blir det en lugn kvÀll.
 
Jag har varit galet trött hela veckan, skyller det pÄ mörkret. 
 
 
Det har varit en hektisk vecka.
I mÄndags jobbade jag först och sen var jag tvungen att Äka ut till Birsta för att inhandla ett par saker jag saknade för att kunna sÀtta upp nya vÀrmebaljan till ankorna.
HÀmtade upp mamma pÄ vÀgen för hon hade ocksÄ ett Àrende dÀr ute. 
 
Tisdag innebar kvÀllsjobb och dÄ blir det inte mycket mer gjort Àn sÄ.
 
Onsdag, dÄ skjutsade jag först mamma och handlade sen mötte jag upp Lena för en lunch innan vi gick ivÀg pÄ Deckarfestivalen.
 
 
 
Det var en riktigt trevlig tillstÀllning.
🙂
 
Lena hade med pannbandet och trosorna hon sytt till mig.
Som en regnbÄge i troslÄdan nu.
 
 
NÀr jag kom hem pÄ kvÀllen var det till ett nystÀdat hus, helt underbart!!
 
 
 
Torsdag var det utbildning hela dagen pÄ jobbet.
Sen var det dags för en trÀff med bokklubben.
Vi var bara 3 stycken idag och nu lÀgger vi bokklubben pÄ is till efter nyÄr.
Vissa medlemmar verkar inte vara sÄ intresserade eftersom dom varken lÀser böckerna eller dyker upp pÄ trÀffarna.
Har frÄgat om dom verkligen vill vara med och det sÀger dom att dom vill men det man gör smÀller ju högre Àn det man sÀger.
Vi som var pÄ plats hade lite nya idéer om framtiden, vi fÄr se hur det utvecklar sig.
 
Idag har jag varit pÄ vÄrdcentralen för att fÄ ett lÀkarintyg för min ansökan om SÀrskilda Högriskskyddet, otroligt att det gÄtt tvÄ Är igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera hÀr: