Varför...

 
...vaknar jag 05.30 när jag egentligen är jättetrött!!??
Igår var det en innehållsrik dag.
Kul samtal från jobbet om en ny arbetsuppgift, en gratis klippning hos bästa frissan, hämtade trädgårdsplattor, köpte jord, åt lunch, justerade glasögonen och strosade runt en timme på Birsta City, besökte Åhléns Outlet och avslutade rundan med en träff med bokcirkeln. 
😊
Det enda tråkiga var att psykologen ringde 55 minuter innan vår inbokade tid och berättade att hon var på resande fot och inte skulle hinna möta upp mig som planerat så vi bokade en ny tid.
 
Våren är långsam i år och det känns rätt ok faktiskt, jag hinner liksom med i det som händer i naturen.
Fast visst längtar jag efter soliga och varma dagar också, igår bjöd vädergudarna på alla sorters väder.
🌦️🌬️🌫️🌨️🌧️
 
 

Kommentera här: