Nu är dom...

 
...i alla fall betalda.
 
Idag är det mycket på gång, Morsdag.
 
 
Grattis alla fantastiska MAMMOR och MATTAR idag!
❤️
 
Det är val till Europaparlamentet.
Du röstar väl?
 
 
Och så är det Elitloppet.
 
 
Albin uppskattar inte det sistnämda lika mycket som jag gör.
😉
 
 
Han njöt desto mer igår.
 
Det blev en promenad på en av mina gamla promenadvägar.
Den har varit så "slyig" under ett par år men idag gick det bra att gå där.
Jag hoppas någon fler kommer att använda den som promenad-rid-körväg nu så den hålls öppen.
Och vilka hav av liljekonvaljer det kommer att bli efter den vägen!
 
 
 
I fredags hade vi temadag på jobbet.
Med en del pusslande kunde jag lämna bilen hemma.
Buss, bil, bil, bil, buss, buss, bil.
Planera logistiken, sen ha vänner som ställer upp och det blev en trevlig temadag som avslutades med god mat, gott vin och trevligt sällskap.
😊
 
 
L var snäll och hämtade mig vid bussen när jag skulle hem på kvällen.
Inte så lätt att ordna skjuts på kvällar så det var jag tacksam över.
Två mil är för långt att gå och taxi är inte att tänka på!!
 
Igår var det en riktig tråk-och deppdag.
Lördagarna är nu för tiden veckans absolut tråkigaste.
Var sugen på att åka till parken på deras rock-kväll men hade inget sällskap så det blev en kväll hemma i soffan...igen...
 
Bra underhållning på tv i alla fall. 
 
 
🤩🎸🎤🎶🤩
 
Såg ju GES live i somras och det var SÅ BRA!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: