Morgon...

 
...på landet. 
🐾🐈🦆🌺
 
Hade hoppats på sällskap idag på min "runda" men Mona orkade inte efter gårdagens avtackning av Bosse.
Tråkigt men jag bestämde mig för att göra den planerade turen ändå .
Åkte in till loppisen på parken men jag köpte inget, sen stannade jag till på Matforsfabriken och tog en fika med Lena.
 
 
Blev ett stopp på trädgården också,mycket fint där så det blev några inköp.
När jag var på väg hem ringde L och frågade om vi skulle starta upp gräsklipparna idag och det är jag såklart glad över att få hjälp med. 
 
Nu är batteriet slut för idag.
Gräset är klippt för första gången i år, potatisen är satt och i år testar jag även att sätta jättepumpa.
Albin har haft jobbigt med en ekorrunge som lekt kurragömma med honom.
Första året som "mina" ekorrar har ungar. 
😊
 
 
 

Kommentera här: