Lördagar...

...är numera veckans tråkigaste dag.
Det märks tydligt att min bekantskapskrets består mest av par.
Alla "har sitt" på helgen.
Jag har väl inte direkt något sug efter att ränna på krogen men något vill jag säkert göra någon lördag.
 
Idag har jag och Sussi varit ute på en liten turné,
 
 
Hon skulle bjuda mig på lunch eftersom jag fyllt år, en mycket trevlig tradition som vi har det där med att bjuda ut varandra i stället för att köpa presenter.
Det blev en tur ut till Galtström och där åt vi en mycket god och mättande landgång.
 
 
Sen tog vi en biltur och tittade runt i Njurunda-Kvissleby-området.
Det är kul att åka runt och se vad som hänt i områden som det var länge sedan man besökte.
Det blir ju bra med tid för att prata också när man sitter själva i bilen.
 
 
Min relation med L är ju aningens "oklar" och det gör att tankarna snurrar i mitt huvud och jag vet egentligen inte hur jag ska agera.
 
 
Så här känns det ibland och det är inte bra att tappa bort sig själv.
Jag kämpar vidare...en dag i taget...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Nettan:

skriven

Grattis i efterskott !
Landgången såg supersmarrig ut och du verkar ha haft ef härlig dag.
Ha en bra dag !

Kommentera här: