Bröt nästan...

...ihop igår kväll när det helt plötsligt började spruta vatten från köksblandaren.
Fick stänga av huvudkranen in till huset och sen var jag utan vatten.
Sånt här gör mig trött!!
 
 
 
Började direkt att jaga en rörmokare. 
I morse fick jag svar från en granne som är rörmokare och han lovade komma på eftermiddagen.
 
Jag hade tid för fotvård mitt på dagen och det var skönt att bli lite ompysslad och få sommarfötter.
 
Albin var hos L medans jag var på fotvården och efter att ha tagit en kopp kaffe med honom åkte jag hem och fixade nätet på ankhuset.
 
Strax efter 17:00 rullade min granne in med sin servicebil på gården och vips,
jag har vatten igen!
Och en ny blandare!
Snabb service här på byn. 
👍😊
 
 
 
 
1 Fia:

skriven

Vilken tur att det fixade sig! Det är ju så jobbigt att vara utan vatten!

Kommentera här: