Igår var det...

 
...äntligen dags för RUT att komma och städa igen.
Det blev liksom "stopp i maskineriet" för mig ett tag med allt som hänt här hemma.
Eftersom jag och Albin inte vill vara i vägen när det städas så frågade jag Anki om hon var vaken tidigt denna morgon och det sa hon att hon kunde vara.
Jag hade dessutom turen att bli bjuden på frukost. 
😊
Det blev några timmars prat om allt möjligt och så fick Albin och Lady busa också.
Det är så roligt att se hur dom leker med varandra.
Albin är aningens för överförtjust ibland men Lady är en dam med pondus så hon sätter honom på plats.
😉
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag åkte hemåt hann jag i ögonvrån se att svanarna var nere på tjärnen vid Anki.
Ringde och rapporterade och Anki hann gå ner och foto.
Stackars svanarna var väl sugna på ett bad men det dröjer nog ett tag än.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: