Efter den...

...soliga morgonpromenaden tog jag tag i deklarationen.
Äntligen, peppar, peppar, så ska det bara vara reseavdraget jag behöver göra.
Blir några tusenlappar tillbaka om allt stämmer.
 
 
Sen blev det ett besök på vårdcentralen för att kolla ett födelsemärke. 
Har ju tagit bort en del "otäcka" märken genom åren.
Läkaren jag träffade igår luktade rök och var inte särskilt trevlig men jag hoppas han skickar bilderna han tog till hudkliniken som han lovade.
 
 
Sen blev det ett besök hos fotvården.
 
 
Så skönt och värt varenda krona att få fötterna ompysslade.
 
Sen åkte jag till Ann Catrine för att träffa bokklubbs-tjejerna.
Det bjöds på god gulaschsoppa och trevligt prat.
Jag känner mig riktigt nöjd över att jag äntligen tog mig i kragen och drog igång detta och så bra att Ann Catrine och två av hennes vänner, som jag inte kände, ville vara med.
😊
 
 

Kommentera här: