Första...

 
...semesterveckan så här långt.
 
Måndag, besök hos Eva B.
Prat om livet, både glädje och sorg.
Blir så ledsen när jag ser och hör hur hennes liv har blivit.
😪
Önskar så att hon ska slippa ha så ont.
Min fina vän.
 
När jag var på väg hem hämtade jag upp mamma som lovat bo hos mig medans jag hälsade på Héléne i Jämtland ett par dagar.
När vi nästan var hemma ringde Héléne och hade fått förhinder.
Tråkigt för jag var laddad för en roadtripp men så kan det bli.
Tänkte till och tänkte om.
 
På tisdagen blev därför en tur till Hudiksvall med mamma.
Vi gör ju en sådan tur varje sommar så det blev ju bra det också.
😊
 
Onsdag, tog det lugnt på dagen och på eftermiddagen åkte jag ut till Juniskär där jag mötte upp min jobbarkompis Mona.
Vi åt en god middag tillsammans på restaurangen där ute.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: