Det har varit...

 
...en kall natt, ner mot 2 grader, solen vill inte visa sig, nyhetssändningarna bjuder bara på elände och jag har en sprängande huvudvärk.
Dålig början på dagen. 
☹️
 
Känner mig dessutom fet och ful idag!
 
 
Dessa dåliga dagar dyker ju upp ibland så det är väl bara att bita ihop.
 
I måndags hade jag en bra dag.
Morgonpromenad ☀️, morgonbad 🐾och en ensam älling i badrummet igen. 
🐣
 
Sen blev det en ärenderunda med mamma.
Jag köpte en eldriven röjsåg och ett nytt batteri till åkgräsklipparen.
Kampen mot gräset är i gång!
 
 
Avslutade dagen i stan med en fikadejt med bokklubben.
😊
 
Igår pysslade jag på här hemma på dagen och på eftermiddagen blev jag sen upphämtad av Lotta W.
Vi åkte till Ingela i Stöde där det bjöds på en fantastiskt god kaningryta.
 
 
Det var första gången jag åt kanin men det kommer jag att göra fler gånger!
 
Skolavslut och studentfirande är på gång.
Avslutar med denna som är rätt tänkvärd.
😉
 
 
 
 
 

Kommentera här: