Men inte...

 
...så lätt..hjärta eller hjärna...? 
🤔
 
Jag och L har fortfarande daglig kontakt och vi träffas också ibland och jag funderar fortfarande på om det är bra eller dåligt och på varför vi gör det.
Vi som alltid pratat om allt, nu känns det som om något "ligger i luften" men ingen säger något.
Och vad det är har jag ingen aning om.
Han är kanske lika förvirrad som jag är?
 
 
 
 
 
 
Många goda råd och funderingar...
 
Igår var jag och min jobbarkompis Mona ute "på stan".
Vi började med ett besök på påskbazaren på Nebulosa Gård sen åkte vi in på stan och åt och drack gott.
Och pratade...i flera timmar!!
En trevlig kväll blev det.
 
L hämtade mig i stan och skjutsade hem mig.
Nackdelen med att bo i skogen är att man alltid måste ordna skjuts om man vill ta ett glas vin.
Den här gången löste det sig enkelt och bra.
😊
 
 
 

Kommentera här: