Just nu...

...rusar dagarna förbi i ett högre tempo än någonsin tidigare känns det som.
Igår var det 1 april.
 
 
Jag började dagen med en promenad.
Våren jobbar på!
😊☀️🌡️🌬️🌊
 
 
 
 
Sen var det dags för ett besök hos psykologen.
Jag vet fortfarande inte om detta hjälper mig men det gör mig i alla fall inte sämre.
 
 
Sen var det dags för förbesiktning och byte av bromsbackarna för handbromsen på bilen.
 
Medans bilen var på service strosade jag runt i ett par butiker i Birsta och sen åt jag lunch med mig själv.
 
På vägen hem stannade jag till hos L för att se hur han har det i sitt gårdshus.
Det var ett mysigt litet hus men väldigt mycket "mancave".
Men det är väl så han vill ha det runt sig nu.
 
När jagkom hem så blev det en promenad igen innan jag satte mig och såg ett par avsnitt av Trädgårdstider.
 
 
Tänk om man kunde få vinna rejält med pengar, vilken trädgård jag skulle ha då!!!
 
Vid 20.30 var jag så trött så jag orkade inte vara uppe längre.
Situationen jag är i sliter på både kropp och knopp och jag tror att ett skov av Sjögrens är på gång också.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: