Jag har väl aldrig...

 
...varit någon älskare av storhelger och födelsedagsfirande sedan jag blev vuxen men i år känns det faktiskt riktigt jobbigt.
Helgerna överhuvudtaget är rätt jobbiga faktiskt.
Jag har ju inte så stor familj heller så det blir inte några familjeträffar.
Jag har fina vänner men det blir väldigt tydligt att "alla har sitt" när det blir helg.
Självvald ensamhet har jag inga problem med men det är tråkigt att sitta ensam när man inte vill det.
Ensamtiden, när alla "måsten" är avklarade, fördriver jag med poddar, ljudböcker, tv-serier, film,Wordfeud och sociala medier.
Jag undrar ibland hur många av mina vänner som också sitter själva och har tråkigt utan att berätta om det?
Det är konstigt det där att det liksom är lite "skämmigt" att berätta.
Många tankar nu som far fram och tillbaka.
 
 
 
 
I morgon är det långfredag och även min födelsedag.
 
 
Jag och L har lite planer men vi får se vad som händer.
Det är mycket jag skulle vilja prata med honom om men jag vet inte riktigt hur jag ska börja.
Vi som alltid kunnat prata om allt...när slutade vi kunna det...?
 
Önskar Er som tittar in här en GLAD PÅSK!
🍬🥚🐣🐔🐥🐓🥚🍬
 
 
 
 
 

Kommentera här: