Har haft...

 
...ont i halsen några dagar och i morse vaknade jag med huvudvärk, feber och torrhosta.
.Förhoppningsvis en reaktion på mässlingsvaccinet för en sommarförkylning vill jag INTE ha!!
 
Igår var jag först och besiktade bilen och det gick bra.
 
 
Sen blev det ett besök hos psykologen igen och jag fick mer hemläxa.
 
 
 
Sen blev det en tur till Hudiksvall för att hämta tre myskhonor.
 
 
Inga problem att introducera dom i flocken.
 
Har ju glömt att berätta att Albin blev fem år i lördags.
Finaste killen!!
 
 
 
 
1 Sarah:

skriven

Vad tråkigt :/ Hoppas du mår bättre snart :)

Svar: Tack!
ejmis

2 Jaana:

skriven

Samma här! Hela familjen är sjuka i feber, huvudvärk, hosta, snuva osv.
Så drygt!
Krya på dig!
Kram!

Svar: Jag hoppas det är vaccinet. Krya på Er! Kram!
ejmis

Kommentera här: