Började den här...

 
...veckan med provtagning på vårdcentralen och sen en lunchträff med Sussi i Birsta.
Var in till optikern igen för att försöka hitta några bågar jag gillar och jag hittade faktiskt några som jag lånade hem den här gången.
 
 
När jag kom hem blev det en promenad och lite pyssel med djuren.
Pratade en lång stund med L i telefon också, vi fortsätter att ha daglig kontakt.
 
Tisdag, jobbdag, och efter jobbet ut till Birsta för att lämna igen lånebågarna och göra en beställning av glasögon.
Efter mycket funderande fram och tillbaka.
 
 
Inte så jättestor skillnad på bågarna och till slut valde jag dessa.
 
 
Jag har gruvat mig lite för denna utgift, progressiva glasögon brukar gå på flera tusen, så gissa om jag blev glad när det visade sig att dom hade en drive nu.
Slutpris 795 kr!!!
Helt otroligt!!
😃
 
Onsdag och arbetsdag igen.
Började med den årliga HLR-utbildningen.
 
Så viktigt att kunna och bra att vi får träna varje år.
 
Efter jobbet var jag till Länshälsan och tog andra sprutan av mässlingvaccinet.
Skönt att veta att jag har det skyddet nu.
 
Sen upphämtning av Ann Catrine och inhandling av mat och så åkte vi hem till Eva.
En trevlig eftermiddag med förtroliga och ärliga samtal! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: