Helgerna...

...eiier egentligen ALLA  lediga dagar går så otroligt fort!
Och nu är dessutom min semester slut.
 
Igår kom Sussi och hälsade på.
Hon ville hälsa på Albin.
 
 
Det blev även ett besök hos vår granne för att hälsa på hans kalvar.
 
 
Dagen till ära bakade jag en blåbärspaj.
 
 
Det är verkligen inte ofta jag bakar men när jag gör det så tycker jag att det är kul.
 
Idag tittade jag i en av påsarna där jag testade att täckodla potatis och trots bristen på gräsklipp i sommar så blir det potatis. 
🥔🥔🥔🥔
 
 
 
 
I växthuset är det också full fart, jag skördar så mycket tomater så jag kan äta, ge bort och frysa.
 
 
 
 
Mycket av vår tid går såklart till Albin nu.
Mycket som ska prövas och en del saker som ska övas.
Både husse och hund blir trötta.
 
 

Kvällsmys!

 
Det är Albin värd som INTE jagade rymmar-ankan idag.

 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: