Beautiful Blogger Award



Tack snälla Åsa för awarden!!
=)

BEAUTIFUL BLOGGER AWARDS REGLER


-Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
-Tacka och länka till den du fick priset av.
-Skriva 7 saker om dig själv.
-Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.


♦ Jag jobbar som behandlingsassistent inom den slutna psykiatrin. 

♦ Jag bor i en liten by på landet med sambo och en massa djur.

♦ Jag är helt galen i att springa på loppisar.

♦ Jag är en person som gör listor för allt möjligt och omöjligt.

♦ Jag är beroende av choklad.

♦ Jag kämpar alltid med att försöka gå ner i vikt.

♦ Jag har alltid nagellack, utan nagellack gör mina naglar ont!


Nu skall jag då utmana 7 av er... awarden den här gången går till:

Jaanas Gott & Blandat

Lizaloop

Amy 

Tina

Spicy Eva

Soffie

Lotta

1 Lizaloop:

skriven

Utmaning antagen!!

2 Lovisa:

skriven

Älskar din bloggdesign! Otroligt fin!

Kram :)

3 Jaana:

skriven

Okej, va kul!!! Utmaningen antagen =)



Kram!

4 soffie:

skriven

grattis till din award å skoj att få reda på lite mer om dej,

tusen tack ska kolla om jag hinner göra den ikväll:)

5 Ewa:

skriven

Tack snälla =)

Nu ska jag försöka knåpa ihop min.

6 Tant Ulrika:

skriven

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig att jag precis nu startat en ny braig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html



..med chans att vinna ett presentkort värt 500kr från en finfin inredningsbutik - kika gärna in o delta i den med =)

7 Hypofysen:

skriven

Haha, de tre sista sakerna om dig skulle jag kunnat skriva om mig själv ;)

8 Tinas skåpmat:

skriven

Se där! ja ibland har man ju en undran vem som är på andra sidan =)

just nu är tiden inte med mig ...men vi få se =)

9 Lotta från Småland:

skriven

tack snälla du! Nu har jag knåpat ihop lite om mig...

10 Lotta från Småland:

skriven

tack snälla du! Nu har jag knåpat ihop lite om mig...

11 Mötley Annika:

skriven

Jag gjorde oxå den utmaningen :)

Kommentera här: