Kämpar för sitt liv

Idag går mina tankar till min vän och granne A som skulle ha gjort en gastric bypass i tisdags.
Tyvärr misslyckades kirurgen och kapade kroppspulsådern.
Nu ligger hon i Uppsala och kämpar för sitt liv...

1 Annika:

skriven

Nä, vad hemskt :(



Kram

2 TokigTossa:

skriven

Hur är det möjligt!?!



Kram!

3 Synnöve:

skriven

Jag håller mina tummar och tänker på er.



Kramen Synnöve.

4 Carina:

skriven

?.....jag trodde det var en operation som görs ofta och därmed ganska säker men icke alltså.

Men så gräsligt...styrkekram

5 Lotta från Småland:

skriven

Hoppas att allt går bra!

6 Frida:

skriven

Men herregud, sånt får ju bara inte hända. Var det "praktikanten" som opererade eller. Låter ju inte klokt.

Hoppas verkligen att det går bra.

7 Lillaviola:

skriven

NEJ, hur kan det vara möjligt? Hoppas det går bra nu...

8 Ann Catrine:

skriven

vad fruktansvärt!!!!

Hoppas allt går bra, sänder styrketankar...



Kram!

9 A:

skriven

åh :((

10 Kats:

skriven

Men herregud så hemskt..



Sänder tankar, kramar till er berörda.

11 Camilliondollar Baby:

skriven

Nej, va hemskt! Hoppas hon blir bra.



Stor kram

12 Uffematten:

skriven

Så fruktansvärt!

Tänker på er alla!!!

13 kotten christel:

skriven

Oh nej. Hoppas hoppas...

14 Eva Å:

skriven

Stackars henne, hoppas allt går bra. Även stackars kirurgen som får leva med detta om något hemskt händer, ett ödesdigert misstag..

15 Sandra:

skriven

Fy va hemskt!Hoppas det slutar lyckligt..

Kommentera här: