Utmaning

Jag har fått en utmaning från Tina och  från Sus.

Reglerna är följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

Så här är jag:

Jag glömmer aldrig ett ansikte. Har jag träffat en person en gång så känner jag igen personen sen, men jag kan ha svårt att komma ihåg namn och sammanhang. Detta innebär att jag ganska ofta får fundera på "den personen känner jag igen, men vem sjutton är det".


Jag kan inte vara utan nagellack, då gör naglarna ont. Därför har jag nagellack 365 dagar per år.


Jag vaknar alltid tidigt på morgonen när jag skulle kunna få sova. En ledig dag kan jag vakna vid 05.30-tiden och vara tvärpigg. Men när jag måste kliva upp tidigt är jag oftast jättetrött.


Jag är galen i choklad, det finns nog inte en sort som jag inte smakat.


 Jag lägger alltid märke till människors händer och kommer sen ihåg hur  händerna ser ut också.

Jag minns alla texter på bra låtar men kan nästan aldrig komma ihåg vad gruppen/artisten heter.

Jag gråter ofta till V75.



Jag utmanar:

Blue

Plogflickan

Ellen

Lilla Nisse

Malin

Jeanette

Kattis


1 Kattis:

skriven

Hallå!

Åh, tackar!

Hihihi, jag gör den efter disken.

Ha en skön och trevlig kväll!

Kram

2 Ann:

skriven

Ja eller hur? Dom kan nästan använda mej som dekoration också kanske i affären:))

3 LillaNisse:

skriven

Utmaningen antagen och genomförd....



Kram

4 Anonym:

skriven

Ha en fin kväll! :)

5 Nina:

skriven

Ansikten och gångstilar är jag bra på. Oftast namn också... men inte alltid, efter många år.

6 Malin:

skriven

oj, tack, ska försöka ta mig an den snart ... kram kram...

7 Tina:

skriven

Ja händerna o ögonen är det jag oftast de jag läser av hos en person....

8 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Rolig läsning!

/Sus

9 Plogflickan:

skriven

Ska ta utmaningen i morgon håller på att somna nu, skulle kolla på den Ofrivillige golfaren, men orkar ej se färdigt.... Jag är en Tröttis!

10 Blue:

skriven

Åh herreminjeee... hmmmm... 7 alldagliga o knäppa saker. Den får jag fnula på en stund tror jag.

Kommentera här: