Tänk att det har...

...blivit så att mobiltelefonen och datorn har blivit bland det viktigaste man har.
I söndags la min dator av plötsligt och pulsen steg direkt.
 
 
Skulle jobba natt men åkte ändå en snabbis till Ann Catrin för att se om hon hade en strömkabel som passade, ville utesluta att det var strömkabeln som var problemet, men tyvärr passade inte hennes.
Bara att åka hem och sova och släppa problemet.
 
När jag vaknade i måndags tog jag med datorn och kabeln och åkte till Net on Net, det tog ca 15 sekunder för killen där att lösa problemet, en knapp på kabeln i fel läge.
Skönt att det löste sig lätt och gratis.
 
Sen tog jag med mig Albin och tog en promenad ner till Ann Catrin där det var dags för bokklubben att äta och prata böcker.
Det slank ner en semla också, första "fusket" av fem i 100-dagars utmaningen.
 
 
Semlan var jättegod men jag hade faktiskt kunnat vara utan,Ann Catrin kände precis lika, det är otroligt vad fort det går att bli av med sockersuget.
 
I tisdags var jag och gjorde ett nytt pass, i torsdags fick jag ett sms att passet var klart.
 
 
Två dagar tog det att få ett nytt pass.
🙂🌏🏖🏞  
Nu finns möjligheten att resa om jag vill.
 
Igår var jag och gjorde en synundersökning och så blev det nya glasögon också, två par, har man glasögon jämt är det som ett klädesplagg. jag vill inte ha samma varje dag.
 
I morse bjöd himlen på detta på morgonpromenaden, en bra början på dagen.
 
 
 
Avslutar med denna...kan bara hålla med...
 
 
 🙈

Kommentera här: