Fem en fredag v. 5: Godnatt

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vad håller dig uppe om kvällen?
 
Scrollandet på mobilen när jag lagt mig.
 
Hur fungerar du på dålig sömn?
 
Sömn är viktigt för mig, är aldrig sömnlös men ibland blir det för få timmar och då är jag seg.
Efter ett nattpass sover jag för lite och då går jag omkring med en bakis-känsla.
 
När sover du som bäst?
 
Svalt/kallt sovrum.
 
Vilket är den mest konstiga plats du sovit på?
 
Lutad mot en ryggsäck på ett båtdäck (båtluff i Grekland).
 
Vad drömmer du mest om?
 
Har inte några återkommande drömmar, jag drömmer om "allt eller inget".
1 Hannas krypin:

skriven

Jag behöver också ett svalt sovrum för att kunna sova. Men det får inte vara för kallt för då kan inte sova av den anledningen istället.

Kommentera här: