Fem en fredag v. 38: Att göra

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vilka titlar har du på din att läsa-lista?
 
Många! Säkert över 1000...
 
Vilka är höjdpunkterna på helgens att göra-lista?
 
Middag med vänner annars bara jobb, jobb, jobb.
 
Vad bockade du senast av?
 
Betalade räkningarna.
 
Vad är något du inte kommer hinna med innan veckans slut?
 
Tror jag kommer att hinna med allt jag behöver hinna med.
 
Vad är något ofärdigt du inte jobbat med på minst ett år?
 
Hmmm...vad skulle det kunna vara...brukar försöka färdigsälla det jag kan...det enda jag kan komma på som inte blir "färdigställt" är väl dejtandet då, var länge sedan jag var ute på en sådan nu.
1 Hanneles bokparadis:

skriven

har bara 999 olästa böcker i bokhyllan

2 A ROOM OF MY OWN:

skriven

vi har väl alla väldiga att-läsa-listor. middag med vänner låter trevligt.

3 Paula:

skriven

över 1000 böcker att läsa, du skojar! Då får du snart gå i pension...

Svar: Ja eller hur! 😉
ejmis

Kommentera här: