Nu saknar jag...

 
...verkligen fina höstdagar för det har mest vräkt ner regn de senaste dagarna.
Det känns bra att ha ett bra klädförråd efter "livet på landet".
 
 
När inte solen har muntrat upp så känns det bra att veckan har varit fylld med trevligheter.
I tisdags var det dags för "middag med grannar", tacos hos Helen och Maria från grannhuset var också med, om två veckor är det min tur att laga mat, jag hoppas vi kan hålla i detta.
 
 
I onsdags hade jag tid hos fysioterapeuten igen och det resulterade i några nya träningstips.
 
 
Sen bjöd Mona på lunch,dessa ska jag göra själv för det var riktigt gott.
 
 
 Igår var jag och mamma i Birsta och handlade och när jag kom hem var det till en nystädad lägenhet.
 
 
 På kvällen kom Eva Å hit, snacks, trevligt sällskap och Orgasm...i glasen.
😉🍸
 
 
 
 Vilken vecka det varit och än är den inte slut.
 
 
 

Kommentera här: