Som ni märker...

...tillbringar jag fortfarande mycket tid med film och serier men så får det vara ett tag till.
Ryggen känns, peppar,peppar, lite bättre, har tid hos fysioterapeuten i morgon och hoppas få hjälp med att rätta till det som fortfarande inte är bra.
Jag promenerar och gör mina övningar så jag känner mig faktiskt riktigt duktig.
Känner mig duktig med kosten också nu, är ju mitt i utmaningen om att avstå från godsaker, bakverk och snacks och det går över förväntan.
 
 
Använder ju även viktväktarnas app för att ha lite koll på vad jag stoppar i mig i övrigt och med hjälp av airfryern så är det riktigt roligt att laga mat just nu.
 
 
 
 
 Att jag även kan sitta och få massage i min massagestol nu utan att det gör ont är ett riktigt plus.
 
 
Idag har jag varit till Birsta med Lena, vi lunchade på IKEA och sen var vi på Specsavers och köpte glasögon, det gäller att passa på när dom har sina extrapriser.
Kul att kunna variera sig lite med olika glasögon.

Kommentera här: