Den här helgen...

...har varit fylld med aktiviteter och det har varit trevligt.
 
I fredags var jag hos sjukgymnasten, fick några nya övningar att göra.
 
På kvällen träffade jag min kusin Ulrika på 1891, vi åt tapasbuffé och pratade i några timmar.
Fantastiskt gott och trevligt.
 
 
 
 
Det var kramens dag också i fredags och det är ju så otroligt tråkigt att kramande fortfarande inte känns, och är, riktigt ok.
 
 
Önskar så att detta ska vara över snart.
 
 
 
 
I lördags var jag och Nina på en loppisrunda, vi besökte loppisar i Härnösand och Kramfors.
Jag hade bra flyt och hittade både ett par ugglor till min uggle-familj och ljusstakar till ljusbrickan som jag har tänkt på i två år.
 
 
 
 
 
Vår mycket trevliga dag avslutades med en sen lunch innan vi vände hemåt igen.
 
 
Söndagen började med en tur till Hundparken där vi mötte upp lilla yrvädret Luna med familj. 
 
 
Albins batteri tog slut före Lunas.
🐕🐕❤
  
 
Frusen och hungrig åkte jag sedan hem och gjorde mig en macka med champinjonstuvning, något som jag inte ätit på jättelänge men det är ju bara så himla gott.
 
 
Sen blev det en väldigt lugn eftermiddag och kväll, försökte pigga upp mig med lite egenvård men det gick väl sådär.
 
 
 
 
 Idag har jag inte haft någon bra dag.
 
 
#brukadevarajag#smärtasuger#rygghelvete#bitihop
 
 
 
Efter att jag skjutsat min mamma så hon fått handla så har jag promenerat med Albin och sen bara tagit det lugnt.
Har haft jätteont i benet och ända ner i foton idag trots alla mediciner jag äter.
Den här smärtan som kommer och går gör mig galen!
Min sjukskrivning går ut på söndag, jag hoppas verkligen att det fungerar att jobba.
 
 
 
 
 

Kommentera här: