Vi firade att...

...Albin bott hos mig i 4 år i fredags med att åka och klippa hans klor och tasshår.
Det var såklart inget firande men nödvändigt.
 
 
Jag var och tränade på förmiddagen också och sen satt jag i solen ett par timmar.
Nu gäller det att ta vara på de sista fina sommardagarna.
På kvällen satt jag och Helen ute på gården med varsin kaffekopp och surrade ett par timmar.
 
#sistadagenpåsemestern#ledigtredagartillinnanjobb
 
 
I går var det dags för Pride-tåget i stan och jag blev upphämtad av Sussi och Saga för en lunch på stan.
Vi åt gott på Edvalls men tyvärr var servicen urdålig.
 
 
Vi avslutade dagen på O Learys,
En mycket trevlig dag.
 
 
Idag har jag varit på Vindhem med Eva, Ann Catrin och Maggan och ätit semesterns sista lunch.
 
 
 
 Gott och trevligt.
 
Jag, Maggan och Ann Catrin stannade till på Virriga Bakverk för dessert också.
 
 
Det blev en riktig långlunch.
 
Nu i kväll har jag bara tagit det lugnt, det känns lite vemodigt att semestern är slut men jag har haft en väldigt skön och bra ledighet.
Precis som tidigare år har jag inte gjort allt jag tänkt men det finns fortfarande tid innan sommaren är slut hoppas jag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: