Jag mår så...

...förbaskat gott när jag inte behöver tänka på klockan utan kan lyssna på kroppen i stället, det är underbart med semester men nu börjar den gå mot sitt slut.
 
 
Dagarna försvinner fort och jag får göra en uppdatering av en hel vecka igen.
 
I lördags hade jag tänkt göra en krogrunda men jag var rätt seg, det blev i alla fall en tidig middag på Daltons med Ann Catrin och Maggan.
 
 
 
  I söndags blåste det kallt när vi började morgonpromenaden men sen värmde solen skönt, och det blev en lat dag i solen.
🌞
  
 
Vilket lyx det är att ha en STOR gräsmatta precis utanför altanen som man inte behöver klippa själv.
🙂
 
 
 
 
 
Lite blommor, humlor och tomater på altanen ger en härligt lantlig känsla som jag faktiskt behöver.
 
 
 
Det blev en sväng på Friskis med Mona också innan helgen var slut.
 
I måndags var framrutan på bilen alldeles blöt på morgonen och det är ju ett tecken på att vi går mot höst.
 
 
Jag skjutsade mamma och handla först och sen skjutsade jag min granne Helen också så hon fick handla.
Hon bjöd på mat på Max, tänk att sådan "skräpmat" kan vara så fantastiskt gott ibland!
 
 
 I tisdags var jag och Nina till Mellanfjärden, vi tittade på en konstutställning på Hamnmagasinet och åt lunch på restaurangen.
Blev ett loppis-stopp och ett besök på Huset på Hea också, en mycket trevlig dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klämmer in Tisdagsbilden här också.
 
 
I onsdags var det dags för träning igen och när jag kom hem satt jag i massagestolen en stund och sen satt jag på altanen innan jag och Ann Catrin åkte iväg och hämtade bär.
På kvällen kom Mona till mig, vi åt middag och gjorde upp lite "ekonomiska planer". 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt, promenerat, suttit på altanen och druckit kaffe på gårdens uteplats med Helen.
Jag känner mig väldigt nöjd med veckan än så länge.
 
 
 
 

Kommentera här: