Jag har så...

...länge jag kan minnas haft problem med tandsten så jag får gå till tandhygenist regelbundet och i onsdags var det dags igen.
 
 
Så härligt efteråt!
 
I onsdags skjutsade och hämtade jag även Sussis hund som behövde gå på spa.
Sussi har svårt att komma ifrån sitt jobb men jag var ju ledig på dagen så det var inga problem för mig.
 
 
 Hann även med ett videomöte med jobbet innan det var dags att sova inför nattjobb.
 
 
Torsdag morgon blev jag väckt tidigt av något ljud ute så jag klev upp och tog en promenad med Albin.
Så härligt när det är soliga höstdagar.
 
 
 
 
 
 
 
Men när solen försvinner är det inte lika roligt längre.
 
 Hann med att träna också innan det var dags att åka till frissan.
 
 
Fortsätter kämpa på med att få lite längd på håret.
 
När jag gick en runda med Albin efter besöket hos frissan så träffade vi på en hund som Albin älskar men som flyttat från området.
Albin blev överlycklig och dom fick busa en stund.
Gissa vem som sov gott hela kvällen sen.
 
 
I går hade jag tid för att lägga på vinterdäcken.
 
 
 Medans jag var och fick det fixat och sen gjorde några ärenden i Birsta samt tog en fika med Lena, så var min städ-RUT i lägenheten.
 
 
 Så himla härligt att komma hem till en nystädad och fräsch lägenhet!
 
 
 
 
 

Kommentera här: