Det var inga...

...problem för Albin att klara Nosework-testet när vi hade avslutning på kursen i onsdags,
Duktig kille!
 
 
I går tog jag en semesterdag, kände att det behövdes.
 
 
Började dagen med en långpromenad.
Vi hann precis hem från promenad innan det började snöa.
🐾🌨️
 Efter stretching och bus blev det lite vila innan L kom för att hjälpa mig att sätta upp en tavla.
 
 
Det är betongväggar nästan överallt i lägenheten och då behövs en slagborr.
Den här tavlan gick sönder i flyttbestyren och när jag skulle lämna in den för lagning blav jag avrådd från svart passepartout och svart ram men jag är supernöjd med resultatet.
Enligt mig mycket snyggare nu än innan.
 
 
 Jag hade fått hem kattburen jag beställt också så vi hjälptes åt att sätta ihop den.
 
 
Sen blev det en lugn kväll i tv-soffan.
 
 
Idag började jag dagen med att göra några ärenden åt mamma innan det blev en tur ut till L där det blev hundpromenad och fika.
 
 
Lördagspinnen är bäst den.
🐾
Och årets första bad hanns med också i ett obevakat ögonblick.
💧
 
 
 
 
 
Avslutade även denna dag i tv-soffan.
Det blir inte mycket annat på helgerna tråkigt nog.
Har haft sällskap av Tekla i soffan i kväll,hon fyller 12 år idag gammeltanten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: