Äntligen...

 
...semester!
Jag klev av i morse kl 07.00 och nu är jag ledig fram till 20 juli, så skönt!!
Nu när det är semester har jag äntligen fått måla naglarna för första gången på ca 1,5 år.
 
 
När pandemin drog igång blev det stopp för både långa naglar och nagellack på jobbet och det blev en omställning för mig som haft nagellack i hela mitt vuxna liv.
Det var konstigt i flera månader och jag vande mig såklart men nu är ordningen återställd.
 
Igår var jag och Albin till hundparken, jag hade hoppats på att det var någon hund där så han fick busa lite men det var tvärtomt.
 
 
Efter att han nosat av sig en stund så åkte vi hem och gjorde en "hjärnövning" i stället.
 
 
 
 
Nu när vi bor i stan så försöker jag varva aktiviteterna lite mer än när vi bodde i skogen, där hade han ju möjlighet till mycket "egentid".
 
 
 

Kommentera här: