I lördags gjorde jag...

...något som jag inte gjort på väldigt länge.
JAG TRÄFFADE VÄNNER!!
Sussi och Tomas hade frågat både mig och L om vi ville komma till dom och äta lite smårätter och dricka ett glas vin.
 
 
Vi sa ja!!
Mona och Janne var också med och vi hade så fantastiskt trevligt.
Prat, skratt, musik och god mat och dryck.
Social distansering tär verkligen.
 
 
Att ha promenad avstånd till en av sina bästa vänner är verkligen lyxigt.
 
På söndagen var jag trött och seg men ändå fylld av positiv energi av att ha umgåtts normalt med andra människor.
Det blev en lugn dag.
 
 
 
 
 Igår fick jag upp detta minne i mitt Facebook-flöde.
 
Och min kompis Eva skickade denna till mig.
 
 
Vad ska det bli för vinter och sommar om detta stämmer??
Vi har ju redan nu stora mängder med snö och idag såg jag att man börjat köra snö från stan upp till Nacksta igen.
2018 blev det ett helt berg av snö.
 
 
 Nackstaberget.
 
 
 
 

Kommentera här: