Det blev ett...

...himla liv på många när det den 1 december infördes vaccinationspass för större evenemang inomhus.
 
 
Många som tycker att man helt omotiverat "avvisar" ovaccinerade från att kunna delta i större kulturevenemang inomhus.
Nu har jag ju väldigt svårt att se att deltagande på en konsert eller en fotbollsmatch skulle vara en mänsklig rättighet men så tycker visst många.
Jag förstår att dessa regler införs för svenska folket har väl klart och tydligt visat att vi inte kan "sköta oss" utan dessa åtgärder.
 
 
 Jag hatar absolut inte de som fortfarande går omkring ovaccinerade men jag har väldigt svårt att förstå varför.
Själv väntar jag otåligt på att min åldersgrupp ska vara på tur för den tredje sprutan.
1 Jaana:

skriven

Samma här!
Jag väntar också på att få ta en tredje dos av vaccinet.
Och jag har också svårt att förstå varför vissa väljer att inte vaccinera sig.....

Kram Jaana

Kommentera här: