Dagarna...

 
...går men det känns verkligen som att jag står och stampar på samma plats som jag gjort länge nu.
Det är jag förmodligen inte ensam om att känna.
När jag fick första sprutan av Covid-19 vaccinet kändes det fantastiskt men nu vet jag inte vad jag ska tro och känna längre.
 
Folkhälsomyndigheten har nu beslutat att rekommendera landets regioner fortsatt paus för användandet av Astra Zenecas vaccin bland personer under 65 år, tills vidare och i avvaktan på mer data kring säkerheten för de åldrarna. Detta gäller även för de som fått en dos. 
 
Om 3 veckor har jag en tid för att få den andra sprutan men det verkar som sagt osäkert med hur det blir.
 
Veckan som gått har innehållit mycket jobb, en kurskväll i Nosework med Albin, en ansiktsbehandling och en digital föreläsning.
Och så det vanliga då så klart promenader, lite träning, böcker, poddar och serier.
 
Gjorde en kylskåpsrensning också som blev till en rejäl laddning med pasta och laxsås.
Räckte ett par dagar.
 
 
 
 Jag köpte några tomatplantor också i veckan.
 
 
 Dom var så fina så jag kunde inte motstå dom.
Jag som har satt egna frön i många år har inte satt ett enda frö i år eftersom jag inte har listat ut vart jag ska ha frön och plantor än.
Jag hoppas det löser sig snart.
 
Färgat vita lakan och örngott har jag gjort också.
 
 
 
Nu är dom grå och jag är väldigt nöjd med resultatet.
För många år sedan färgade jag rätt mycket och jag tycker det verkar som att färgerna har blivit bättre.
Ska färga en omgång till också.
 
I övrigt händer noll...nada...ingenting...
 
Jag får i alla fall intala mig själv att det är "party".
😉
 
 
 
 

Kommentera här: