NU ÄR DET ALLVAR!!!

 
Ja det är väl ingen tvekan om att vi gör som stadsministern säger eller hur?
 
#hållavstånd #tvättahänderna #stannahemmaomduärsjuk #ställin #bokaav #skjutupp #detkommerbättretider
👊🏻🇸🇪🌍
 
Nej det är visst inte så...
Obegripligt för mig att vissa fortfarande inte tar till sig allvaret med denna pandemi.
 
 
Vissa är så förbaskat korkade så jag inte ens orkar diskutera pandemin med dom.
 
 
 
 Jag undrar vad som skulle kunna få "vissa" att förstå allvaret?
 
 
😯😉
 
Som jag sagt förut, man måste få skämta lite om eländet!!
 
Idag har jag haft huvudvärk hela dagen, den vägrar ge med sig.
 
 
Var på vårdcentralen på förmiddagen annars har jag mest tagit det lugnt.
Lång arbetsvecka framför mig så det gäller att vara i form.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Jaana:

skriven

Ja,nu är det allvar!!!

Jag förstår inte heller de som inte väljer att följa de allmänna råden. Hur tänker dom?

ALLA måste vi ta ett ansvar!
Vad är det som är så svårt att förstå med det?

Men det är ju som med allt annat. Egoister finns det gott om.... det finns alltid dom som förstör för de andra....

Kram!

Kommentera här: