Vaknade...

...klockan 5 i morse men var inte ett dugg sugen på att kliva upp!!
Låg och lyssnade på podd en stund innan jag äntligen somnade om.
När klockan sen ringde kl 8 var jag helt slut!
Låg och snoozade 45 minuter innan jag tvingade mig ur sängen.
Varför blir det så här när man somnar om på morgonkvisten?
 
Hade bestämt med en tjej som skulle komma och köpa en ankhanne av mig idag så det var bara att kliva upp och sätta fart.
 
 
Nu har den här killen flyttat till 3 nya fruar, jag hoppas han kommer att trivas.
 
Var inte ett dugg sugen på att åka och träna men efter att ha pratat med Mona så satte jag mig i bilen och åkte iväg.
 
 
Jättenöjd med mig själv efteråt och ska det bli några muskler så gäller det att ligga i.
 
Precis när jag var på väg att åka hemöver igen så fick jag ett meddelande om att jag hade ett paket att hämta, äntligen känner jag mig "klädd" igen.
Jag har saknat mitt aktivitetsarmband.
Det blev en FitBit Alta HR igen, den är ganska enkel men räcker för mina behov.
 
 
Köpte med thai-mat hem och när jag ätit var jag helt slut så det blev en kväll i soffan.
 
 
Inte bara jag som är fredags-trött.
 
 
 
Varmt och gott vid kaminen.
 
 
I kväll var det skönt att vara hemma själv men det är det ju oftast inte.
Dags att ta tag i livet kanske...
 
 
Avslutar det här inlägget med en kul utmaning från Facebook.
 
Hur mycket har du förändrats?
"Hur hårt slog åldrandet dig" utmaning 🙌
Ladda upp din 'första' någonsin profil pic och din senaste profil precis bredvid den 👇
2007<-- ¦ -->2020
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: