Herregud så...

 
...virrig och dagvill jag är!!
Tur att jag fortfarande skriver rätt saker på rätt dag i alla fall även fast jag har svårt att veta vilken dag det är! 
🤯🙄
 
Är glad att jag kom ihåg fotvården igår.
 
 
I natt har jag sovit bra också, tack och lov, trots att det stormat rejält.
Vädret denna vinter är förvirrande.
 
Jag har ju precis börjat vänja mig vid detta, nu vet jag inte vad jag ska hoppas på...!?
 
 

🌨️☀️🌧️🌡️🤔😯😀
 
Gjorde vinterns första vurpa idag, blankis vid brevlådan och jag for som en projektil under bildörren och fick åla mig ner i diket för att ta mig upp.
Känner mig stel i nacken och bröstryggen men är glad över att jag inte slog i huvudet.
 
 
 
 
 Och tur att jag inte höll i kartongerna med ägg som jag var på väg för att leverera som betalning för sand och sandning.
 
 
Dagens höjdpunkt var ett par timmar med fika och prat med Eva och Ann Catrine.
💗 
 
 
 
 

Kommentera här: