Det är omöjligt...

...att inte skriva om vädret!!
I lördags var det isigt men fint när jag tog morgonpromenaden med Albin.
 
 
 
Många bra pinnar fanns det också.
😊
 
Efter promenaden åkte jag in till stan och träffade Ann Catrine för en brunch på teatern.
Det var en information om vårens föreställningar.
Jag hade tänkt strosa runt på stan sen men när vi kom ut så spöregnade det och då var liksom tjusningen med att strosa runt borta, så jag åkte hem.
 
Regnet bara vräkte ner så det var liksom väder för att titta på film.
När jag tittade ut en stund senare hade regnet övergått till "lapphandskar" så nu är det vitt överallt igen.
 
 
 Idag tog jag bort plåstren efter åderbråcksoperationen.
Helt otroligt vad läkarna kan göra genom några små hål.
 
 
 
 
 
Nu hoppas jag det blir bra efter detta ingrepp.
 
Nu har det precis börjat blåsa rejält, som flera nätter förut denna vecka, så då är det väl dags att gå och lägga sig.
Hoppas vinden mojnar så jag slipper bli väckt av den i natt igen.
Jobbigt att vakna vid 4 och inte kunna somna om.
 
Man skulle ta livet som en katt, dom sover alltid gott och verkar ta lätt på livet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: