December med...

 
...regn, blåst, regnställ och gummistövlar.
🌧️🐾🌧️🐾🌧️
 
 
Och detta mörker som blir när vi inte har någon snö, just nu är det nog tungt för många med både skitväder och Covid-19.
 
 
 
I torsdags hade jag två och en halv timmes pensionsrådgivning över telefon och internet.
Jag har lärt mig massor!!
Har du möjlighet till denna rådgivning så ta den!!
Det känns lite konstigt att jag snart är där men så är det och nu är förutsättningarna lite bättre inför pensionen.
😊
 
 
 
 
Idag gjorde jag en beställning hos IKEA,det kostar bara 39 kr nu att hämta varorna ute och färdigpackade, och trodde att jag kunde välja datum för att hämta men gjorde väl något fel och skulle hämta beställningen idag kl 17.
 
 
HELT HYSTERISKT MYCKET FOLK I BIRSTA!!!
😳
Julhandeln kan ingen pandemi stoppa verkar det som...
😕

Kommentera här: