Det har varit...

...en tuff vecka.
Tusen saker att göra och ett knä som protesterar rejält.
Hade ju blivit lovad att stå på 4-timmars-parkeringen hela dagen i måndags eftersom jag inte tog mig ut för att flytta bilen men när jag kom ut satt ändå en böteslapp på rutan.
 
 
Ringde parkerigsbolaget och dom såg anteckningen om att jag fått dispens så jag fick riva p-boten.
 
 
 
Den här stora feta fästingen kröp omkring på hallgolvet när jag klev upp i tisdags.
Det blev ett snabbt uppvaknande när jag såg den krypa runt.
😖 
Det var inte lätt att göra mos av den men till slut så. 
💥
 
Fick hjälp sen av Ann Catrine med att packa ner det som var kvar från loppisen inför att det skulle hämtas.
Tur det finns folk som är villiga att hjälpa till bara man frågar.
 
 
En annan sak som är tur är att man kan äta sig mätt utan att laga mat.
Jag har fortfarande totalt kaos i lägenheten så det blir många besök på restauranger.
 
 
Jag och mamma har köpt en massa hallon också, så mycket så att jag kan unna mig hallon och mjölk till frukost.
 
 
 
 Sakta, sakta kommer jag mer och mer i ordning i lägenheten och det känns bra.
Gör en extra rensning nu när jag packar upp.
Det kommer att bli en hel del till loppisen jag ska stå på om ett par veckor. 
 
 
Tur att matte inte kastade bort favoritleksaken i alla fall fast hon tycker den är lortig, trasig och illaluktande. 
🐾
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: