Igår hade jag...

 
...bokat handtvätt och städning av min bil.
 
Lämnade bilen och sen tog jag och Albin en promenad i det fina höstvädret.
 
 
Mina förväntningar var höga när jag sedan kom för att hämta bilen men jag blev besviken.
Bilen var helt klart renare än när jag lämnade den men absolut inte så ren som jag förväntat mig efter en handtvätt.
Jag brukar få bättre resultat i snabbtvätten.
Nu när jag blivit äldre har jag absolut inga problem med att "klaga" så jag sa som jag tyckte.
Bilen in i tvätthallen igen och den blev något bättre men inte bra.
Enligt personalen gick det inte att göra bättre så jag sa att jag fick acceptera det men att jag inte var nöjd och så bad jag honom att ge mig ett rabatterat pris.
Han tittar då lite surt på mig och säger "jag bjuder på det här".
Är du säker frågade jag och det var han tydligen för han gav mig nyckeln till bilen och gick iväg.
Lite konstigt kändes det men samtidigt bra.
Jag hade nöjt mig med en rabatt på en hundring eller två men detta blev såklart mycket bättre för mig.
Jag kommer inte att vända mg till denna firma igen.
 
 

Kommentera här: