Nu blir det gnäll!

 

Gjorde en vurpa igår eftermiddag och slog i revbenen.
Det gjorde ont men jag åkte ändå iväg och jobbade natt.
Det onda blev inte bättre utan sämre under natten och när jag åkte hemåt så ringde jag 1177 och blev rekommenderad att besöka vårdcentral.
På vårdcentralen trodde man att jag kunde ha ett revben som skadat lungan och det blev en akutremiss till röntgen.
Fick nästan panik innan jag fick svar på plåtarna...tack och lov bara lite mörbultade revben och ingen skadad lunga.
Men fasen vad ont det gör!!
Tycker synd om mig själv nu.
Och som pricken över i så har taket på det stora vindskyddet, det som skulle bli min nya ankgård, rasat in.
Just nu känns det som att motgångarna håller på att bli övermäktiga...tar djupa andetag och försöker samla kraft igen...
1 Lena :

skriven

Jag har knäckt revben 3ggr.Det gör j*vligt ont.

Svar: Ja fy sjutton!!
ejmis

Kommentera här: