Nu är det dags...

 
 
 
...IGEN!!
Jag har urusel karaktär och jag vet inte hur många gånger jag börjat banta och misslyckats.
Jag har 15 kilo som jag vill ha bort.
Egentligen "ingenting" men så fruktansvärt svårt att få till.
Den här gången prövar jag Viktväktarna igen.
Deras program är omgjort igen och jag hoppas det är lika bra och enkelt som det verkar, och framför allt att det ger resultat.
Jag vägde in mig och startade igår.
Kanske inte det bästa valet av dag när jag och Sussi skulle ses men så blev det.
Först åt vi lunch på Svartviks Herrgård sen blev det kaffe och tårta på Timrå gårdsbutik.
Mat och prat med en god vän är bland det bästa som finns!
❤️
Den där tårtbiten var såklart helt onödig men eftersom jag i övrigt ätit så "billigt" så klarade jag dagen inom poängramen.
 
Jag ska verkligen inte unna mig godsaker varje dag men dom dagar när det blir något speciellt så får jag planera veckan så att det lilla extra får plats.
 
 

Kommentera här: