När jag var...

 
 
...liten kunde jag inte förstå hur föräldrar och äldre släktingar kunde tycka att tiden går fort men nu för tiden förstår jag precis.
Dagar, veckor, månader och år försvinner i en rasande fart.
 
I går jobbade jag först och när jag kom hem åt jag och L en god middag.
Senare på kvällen åkte vi bort till Gabbis och Janne.
Vi satt vid deras köksbord i flera timmar och pratade och skrattade.
Mysbyxor på, mycket avslappnat och trevligt.
 
Idag har jag varit riktigt lat.
Efter att L åkte iväg och jobbade, första dagen på sitt nya jobb, så har jag bara latat mig och tittat på "The Tudors".
En riktigt bra serie om engelska kungahuset på 1500-1600-talet.
Ska se ett par avsnitt till sen tror jag det blir en tidig kväll, i morgon tar vi tag i vardagen igen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: