Dålig start på dagen.

 
 
Kommer ut från jobbet, trött som sjutton efter nattjobbet, och det visar sig att någon har parkerat in min bil.
På en halvtom parkering!
Försöker via regnumret få reda på vem personen är och får ett namn men det finns inget telefonnummer och ingen vet vem killen är
Får efter en stunds letande tips om att kolla baracken där hantverkarna som jobbar på området fikar och där hittar jag killen.
Och det brinner för mig totalt när han flinande frågar om jag vill att han ska flytta sin bil.
 😡😡😡
Hur jävla dum får man vara?
Två meter bort fanns lediga parkeringsplatser!
Tror jag frågade honom om han var helt dum i huvudet...och så sa jag några andra mindre trevliga saker...inte så snällt kanske men jag tyckte han var värd det! 
1 Eva`s blogg:

skriven

ha ha ja jag vet hur det känns, vi har samma problem här, nog fan tar dom vår plats fast det finns massa andra grrrr

Kommentera här: