Skönt för...

 
...knoppen men jobbigt för kroppen idag för jösses så bakhalt det var i snömodden.
Nästan dubbelt så många steg på rundan, ett steg framåt, ett halvt steg bakåt. Ingen vurpa i alla fall. 
👍😊🐾
 
Igår var jag och L till stan och åt middag med Anki och hennes kärlek på Q-bar.
Trevligt att vara "på lokal" och umgås.
🙂
 
Jag åt västerbottensostsoppa med rökt ren till förrätt, det var jättegott.
 
 
Till varmrätt åt jag risotto med karl-johan svamp och parmestan.
Helt ok men inte så gott som jag föreställt mig.
 
 
Det blev ett par glas vin för mig också, lite tråkigt att det bara var jag som drack men så blir det ibland.
 
Dan Reed underhöll under kvällen men tröttmössor som vi var så lyssnade vi bara på halva uppträdandet innan vi for hem.
 
 
Idag har jag jätteont i magen på höger sida under revbenen.
Har haft så här till och från och misstänker att det är gallan som spökar.
Jag skulle behöva ändra min kosthållning tror jag.
Har sett en serie på tv som heter "Bästa dieten", riktigt intressant.
 
 
Jag är lite sugen på att testa fastan, 5:2, men jag måste förbereda mig ordentligt först.
5-dagarna skulle helst vara enligt Livsmedelsverkets rekommendationer men då måste jag få med L på tåget också.
 

Kommentera här: