🧥👖👗👙🧤👟👠

Kalla nätter, ner emot -12 grader, fortfarande och varma sköna dagar.
Nu finns hoppet igen om att vi faktiskt går mot vår och sommar.
Men tinandet av snön går alldelesför sakta!
 
 
Jag har många lediga dagar nu som jag hade tänkt använda till vårpyssel när jag la mitt schema men nu får jag bara tänka på detta eftersom projekten fortfarande ligger under snön.
Jag vet inte om jag ska gå runt med blåslampa och försöka bearbeta snön eller lungt fortsätta med promenader, poddar, ljudböcker och att bara mysa i solen.
 
 
Måste erkänna att det kryper lite i kroppen av otålighet!
 
Dagens inlägg avslutas med bästa katten.
 
 
Inte tigga vid bordet Axl! 
Men fasen vad svårt det är att motstå den blicken! 
 
 
Man kan nästan tro att han lyckas med sitt tiggande ofta när man ser denna bild.
😉
 
 
 
 

Kommentera här: