Hoppade över...

 
 
...frukosten hemma på söndag morgon och köpte en frukostbox på tåget i stället.
Ett bra val! 
 
#sj #frukost
 
Det var en tidig morgon så vi var lite trötta både L och jag.
 
 
När vi kom ombord på båten blev L lite orolig när han såg vart vi skulle bo.
 
 
 
Första kvällen åt vi god buffé, tog en drink och sedan slocknade vi rätt tidigt.
Det gungade rejält första natten.
Efter att vi intagit frukosten i den "fina salongen" med vita dukar landade vi i Helsingfors.
 
 
Timmarna i Helsingfors använde vi till en promenad.
 
 
Grått och trist väder men det var skönt att röra på sig och göra plats för kommande "intag".
Kvällen sen var mycket trevlig, jag åt min första pilgrimsmussla, min första marulk och badade frukter i en chokladfontän, även det en premiär.
 
 
Vi stannade ett dygn i Stockholm också för att gå på konsert, Airbourne.
Lite dåligt ljud på konserten men kul att ha sett dom live.
 
 
Idag var det då dags för hemresa och till att äta havregrynsgröt resten av månaden. 
 
 

Vi har haft det härligt och jag kom iväg på konserten igår trots att jag fick migrän av all parfym som STANK när vi skulle av båten.
Alla skulle visst testa taxfree-inköpen.
Att vissa måste dränka sig i parfym gör mig galen!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: