Det finns så...

...otroligt mycket jag vill göra och ofta känns det som att tid, ork, pengar osv inte riktigt räcker till.
Mest tiden faktiskt.
Att få livspusslet att stämma är inte alltid så lätt.
I lördags gjorde vi i alla fall en liten loppisrunda jag, L och mamma.
Inte så många fynd men det var en trevlig dag.
 
Det blev ett stopp på Dollarstore i Kramfors också.
 
 
Igår gjorde vi en tidig tur till Linda i Älgered där jag köpte några tomatplantor.
Passade på att hälsa på hennes charmiga grisar också.
Någon gång ska jag också ha grisar.
 
 
När vi kom hem blev det djurpyssel, trädgårdspyssel, vedklyvning, en god middag hos Gabbis och Janne  och sen nattjobb.
 
 
Ankorna blev glada när jag vände upp lite jord i deras ankgård, maskar är smaskens! 
 
 
Vedhögen minskar sakta men säkert.
 
 

Kommentera här: