Förra veckan...

...blev det ingen ärenderunda med mamma eftersom hon var förkyld så i dag hade vi en rejäl handlingslista.
 
 
 
L och jag gjorde först ett besök på Dekra för att besikta min bil, det blev 3 stycken 2:or men det är väl vad man kan förvänta sig när man har en bil av årsmodell 2006.
Trots att vi inte handlade några livsmedel alls så lyckades vi fylla bilen full. 
När vi handlat klart var mamma och L sugna på pizza så det fick bli det till lunch.
 
 
När vi kom hem så pysslade jag om djuren lite.
Ällingarna fick en ny badbalja och det uppskattades.
 
 
Dom bor fortfarande kvar i badrummet men nu längtar jag tills att dom kan flytta ut till dom andra ankorna.
Ällingar lortar ner något fruktansvärt!!
Jag ser att dom får mer och mer riktiga fjädrar för varje dag nu så flytten närmar sig.
Jag har en snäll drake så det är värmen jag väntar på.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: