En musikalisk nostalgitripp...

...har det varit för mig den här helgen.
I fredags hämtade jag upp Sussi på förmiddagen och sen drog vi iväg till Örnsköldsvik.
Efter att vi hade checkat in på Elite Plaza Hotell tog vi en runda på stan där det blev lunch, en öl och lite shopping.
Efter lite vila och ett glas vin på hotellrummet var det dags för middag. 
Bara för oss att ta hissen ner till Bishops Arms som ligger i bottenvåningen på hotellet.
Jag åt en fantastisk lax med pesto och västerbottensost.
( som jag inte hann fota innan den var slut)
Desserten blev en supergod ostbricka och den var gratis.
Ibland har man tur och hittar en gratiskupong.
=)
 
 
Mätta och belåtna tog vi sedan en 5-minuters promenad bort till Fjällräven Arena för att se ORUP!!
 
 
Vilken show!! 
Vilket drag!!
Vi var helt saliga och dansade och sjöng i över två timmar!!
 
 
Publiken ropade in Orup så många gånger så till slut var exralåtarna slut men då körde han "Ghostbusters" och en del av GES låtar.
Publiken var helt galen och bara jublade!
Vilken kväll det blev!!
 
Efter hotellfrukosten på lördag morgon tog vi en tur till Örnsköldsviks Museum för att titta på denna utställning.
 
 
En privat samlare som visar upp 1/3 av sin samling.
 
 
Detta är bara ett axplock av vad som visades.
 
På vägen hem gjorde vi ett stopp för en fika på Hotell Höga Kusten.
Solen strålade fint på bron.
 
 
 
 
Väl hemma igen så mötte jag upp L för en middag och en biltvätt innan det var dags för nästa musikaliska nostalgitripp.
 
 
Tyvärr var Pugh sjuk men Rickfors-Hylander bjöd på en bra show ändå.
Gubbarna kan fortfarande.
 
 
Nu är min lediga vecka slut och i natt ska jag iväg på jobb igen.
Det har varit en riktigt bra vecka.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: